Testimonial Produk AGEL


Di dalam ruang yang terhad ini, tidak mungkin untuk saya paparkan ke semua testimoni2 hebat dari jutaan pengguna AGEL. Agel telah memberi manfaat kepada berjuta2 umat manusia bukan sahaja dari segi manfaat kesihatan tetapi juga manfaat kewangan dan kemewahan. Anda boleh membuat pencarian di dalam internet, terdapat beratus2 laman web dan blog yang memaparkan testimoni2 tentang Agel dan hingga kini telah terlalu ramai golongan2 elit yang telah mendapat manfaat dari Agel dan yang terbaru adalah seperti di bawah:

Salah satu testimoni yang sangat memberansangkan adalah seperti di bawah :

Ed Viesturs



http://www.wapitiwoolies.com/images/ed%20viesturs.jpg

http://www.goworldtravel.com/nov05/LEADedviesturs.jpg

Ed Viesturs adalah satu-satunya pendaki gunung Amerika yang telah berjaya menakluki ke semua 14 kemuncak gunung dunia yang berketinggian lebih dari 8,000 meter tanpa menggunakan bekalan oksigen. Beliau baru sahaja berjaya sampai ke puncak gunung Everest untuk kali ke-7.

Sebagai persediaan untuk mendaki gunung Everest, Viesturs telah dibekalkan dengan beberapa kotak produk Agel termasuk PRO, MIN dan OHM.

Pada 5hb September 2009, beliau akan memberi ucaptama di perhimpunan terbesar Agelworld 2009 bertempat di UTAH , Amerika Syarikat. Di dalam perhimpunan terbesar Agel ini, beliau akan berkongsi pengalaman mendaki Gunung Everest dan keberkesanan produk Agel terhadap kejayaan beliau itu.



"Sebagai bekas ahli sukan dan kini seorang ahli perniagaan yang sering bergerak, saya sering keletihan dan mula menghadapi masalah berat badan disebabkan oleh kurangnya masa untuk melakukan senaman. Saya telah diperkenalkan dengan produk Agel dan selepas mengambilnya, saya terus menyukainya. Saya mengambil OHM sebagai sumber tenaga dan fokus otak, manakala saya juga mengambil FIT untuk mendapatkan berat badan yang sesuai. Ia memang menakjubkan. Malek Noor, Bekas Mr Asia 6 kali

Dengan pengalaman bermain American Footbal selama 10 tahun, kesakitan lutut dan sendi adalah masalah yang sering di alami. Dengan FLX dan OHM, saya sentiasa mempunyai tenaga lebih dan merasa permainan baru dimulakan, tiada lagi kesakitan dan ini bermaksud saya dapat memberi persembahan yang lebih baik. Darren Sharper, Four Time Pro Bowl Selection




"Saya menggunakan produk Agel dan sangat menyukainya sebab ianya mudah, memberi tenaga kepada saya apabila memerlukannya. Kesannya sangat cepat. Ia memberi kekuatan kepada saya untuk pulih dengan cepat dari keletihan dan kembali menjalani latihan sebagai persediaan saya untuk ke Sukan Olimpik". Brent Livermore, Ketua Pasukan Hoki Australia, Pingat emas di Sukan Olimpik Athens, 2004.




"Ragbi adalah sukan yang memerlukan kekuatan fizikal dan mental yang tinggi.Keistimewaan Produk Agel memberi kekuatan dan stamina untuk lebih berjaya di dalam sukan yang sangat saya sayangi ini". Tim Keddy, Nova Scotia Keltics




" Golf adalah permainan yang memerlukan kekuatan fizikal, fokus dan minda yang kuat. Selepas menyertai kejohanan Tour selama beberapa tahun, badan saya mula merasa cepat letih dan kurang bermaya. Produk Agel telah mengembalikan tenaga, keanjalan dan fokus minda saya. Saya merasakan seolah saya menambah tenaga badan saya untuk beraksi selama 10 tahun lagi. Carrie Voughan, CN Canadian Women's Tour Player




"Kini saya benar2 bergantung kepada Produk Agel. Ia memberi saya tenaga tambahan yang saya perlukan semasa melakukan aktiviti lasak dalam jangkamasa yang lama. Produk Agel juga memberi saya fokus yang diperlukan" Deseri Garcia, Adventure Racer




"Saya sentiasa menjaga badan saya dan kini saya lakukannya dengan mengamalkan Produk Agel. Saya tidak pernah terlupa mengambil Agel setiap hari" Scott Benedetti, Pemain bola profesional selama 15 tahun




"Sebagai seorang ahli sukan, saya mengamalkan pengambilan makanan tambahan di dalam bentuk pil, tetapi kini dengan Agel , ianya berbeza. Agel mudah diambil, rasa yang enak dan bertindak hampir serta merta. Agel adalah keperluan harian saya sepanjang masa" Jono Brauer, Australian Olympic Ski Team




"Sebagai seorang atlit profesional dan pengamal makanan tambahan selama lebih 30 tahun. Agel mengatasi semua bentuk lain makanan tambahan, saya dapat merasa kehebatannya dan keberkesannya." Adrian Batho, Tiga kali Mr.Australia






TESTIMONI ORANG AWAM

"Semenjak beberapa tahun yang lalu, saya terpaksa menggunakan cermin mata disebabkan oleh masalah rabun dekat dan jauh. Saya juga menghadapi masalah melihat pada waktu malam terutama ketika memandu. Saya mengetahui mengenai Agel EXO dari rakan saya dan mula mengambilnya sebagai sumber antioksidan. Selepas lebih kurang 2 minggu, penglihatan saya bertambah baik dan saya tidak lagi perlu menggunakan cermin mata untuk melakukan aktiviti harian saya".

Nurzaharah, Pesara Guru

"Saya selalu menghadapi masalah fokus dan mengantuk ketika menghadiri ceramah terutamanya ceramah agama, saya sering tertekan dan merasa malu apabila sering tertidur dan apabila bangun, ceramah sudahpun tamat. Saya diperkenalkan oleh kawan saya mengenai OHM dan mula mencubanya. Menakjubkan, hanya selepas mengambil satu paket OHM, fokus otak saya menjadi lebih baik, lebih tenaga dan tidak lagi tertidur semasa ceramah".

Dr.Shikin, Doktor

"Saya adalah seorang pesara Guru yang telah mengalami menopaus semenjak 5 tahun yang lalu. Saya mengambil pil kalsium untu menampung kekurangan kalsium tetapi seringkali terpaksa berdepan dengan pil yang besar dan gangguan perut. Agel CAL sangat istimewa, senang diambil, tidak perlu air, tiada gangguan perut dan yang menariknya adalah ianya mempunyai perasa coklat !!"
Puan Normah, Pesara Guru

"Saya adalah pelajar Tingkatan 5 di salah sebuah sekolah berasrawa penuh di Pulau Pinang. Saya menghadapi masalah untuk menumpukan perhatian dan sering tertidur di dalam kelas. Saya akan merasa mengantuk dan tidak dapat menumpukan perhatian kepada apa yang diajar oleh guru dan ini sebenarnya mempunyai kesan ke atas pencapaian akademik saya. Ibu saya memberi saya mencuba Agel OHM dan saya mula mengambilnya setiap pagi selepas sarapan pagi. OHM memang berkesan, kini saya lebih fokus dan tiada lagi tertidur di dalam kelas"
Nue Amira, MRSM

"Saya telah mencuba berbagai program mengurangkan berat badan. Saya dapati kebanyakan program tersebut adalah berkesan tetapi memerlukan terlalu banyak masa, wang dan produk2nya tidak menyenangkan. Agel FIT sangat istimewa, ianya sedap, saya boleh mengambilnya di mana2 dan ianya benar2 mengurangkan selera makan saya. Kini, selepas 4 minggu, berat badan saya menurun sebanyak 3 kg"
Puan Zuridah, Pensyarah

"Saya adalah seorang doktor pakar dan memang menjadi tugas saya untuk merawat pesakit terutama pesakit kanser. Pekerjaan saya memerlukan banyak masa, tenaga, fokus otak dan kesabaran. Sebenarnya, sebelum ini saya adalah seorang dari ramai doktor2 yang tidak mempercayai makanan tambahan tetapi OHM dan UMI telah membuktikan bahawa sebahagian dari makanan tambahan sebenarnya memang memberi manfaat"
Dr.A. Ismail, Doktor

" Saya mula menggunakan produk penjagaan kulit Ageless semenjak 2 bulan yang lalu, saya telah mencuba berbagai2 produk kecantikan sebelum ini tetapi tidak ada yang benar2 sesuai dengan kulit muka saya. Selepas menggunakan Ageless Skincare, suami saya mendapati kulit muka saya lebih berseri dan rata. Saya juga mendapati, jerawat yang terdapat di muka saya sudah mula hilang."
Shafinaz, Kerani

'Sebelum ini saya mengambil vitamin di dalam bentuk pil. Selalunya saya dapat menelannya tetapi saya seringkali mengalami sakit perut. Kadangkala mengambil makanan akan melegakannya tetapi ada kalanya tidak. Seseorang memberitahu saya, masalah perut itu mungkin berpunca dari bahan kimia pemampat yang terdapat di dalam pil. Saya berhenti mengambil pil sehingga saya diperkenalkan MIN . Saya tidak hadapi sebarang masalah mengambil MIN malah saya suka mengambilnya keran saya suka rasanya, mudah diambil dan tidak ada lagi keperitan perut"
Sue Lee, Ahli Perniagaan

" Saya adalah seorang yang sering bergerak dari satu tempat ke tempat yang lain untuk bertugas. Sering kali saya menghadapi masalah keletihan, lesu dan tekanan. Saya telah jatuh cinta dengan produk Agel kerana kesannya yang hampir serta merta. Saya mengambil OHM untuk lebih fokus dan mendapat tenaga fizikal sepanjang hari. Kini bukan sahaja saya merasa lebih bertenaga, dengan produk Agel yang saya ambil itu, berat badan saya telah berkurangan. Ikhlas saya katakan bahawa Agel memang hebat."
Jamie Loh, Ahli Peniagaan

"Saya adalah penghidap kencing manis (diabetes) dan menghadapi masalah berat badan yang berlebihan, saya mula mengenal Agel setelah diperkenalkan oleh rakan saya. Saya mengambil UMI dan FIT, selepas 1 minggu saya dapati gula darah saya sudah mula stabil dan tahap kolesterol di dalam darah saya sudah menurun"
Encik Ghani, Pesara Askar

"Sebelum saya mengenal Agel, saya telah mencuba berbagai2 bentuk makanan tambahan dari syarikat2 lain samada di dalam bentuk pil, kapsul dan serbuk/tepung. untuk masalah keletihan dan migraine. Terdapat di antara produk2 yang saya cuba ini mempunyai kesan yang positif tetapi bersifat sementara dan saya sukar mengambilnya kerana perlu dibancuh dan sukar dibawa ke mana2. Setelah menemui Agel, saya mencuba mengambil produk EXO dan OHM. Selepas mencubanya , saya dapati kualiti kehidupan saya sekarang lebih baik, saya jarang keletihan, tidur saya lebih sempurna dan beban migraine yang saya hadapi bertahun2 lamanya sudah hampir tiada. Saya sangat berpuas hati dengan produk Agel. Di samping itu, suami saya juga menegur kulit saya kelihatan lebih halus, cerah serta berat badan saya semakin menurun, Agel memang menakjubkan"
Puan Ruzana, Guru

"Saya adalah seorang pensyarah, saya telah mengalami serangan angin ahmar (stroke) di mana sebelah dari badan saya menjadi lemah dan saya telah dimasukkan ke hospital untuk rawatan. Semasa di dalam wad, doktor mengarahkan saya supaya berihat tetapi tidak ada sebarang rawatan khusus yang diberikan untuk memulihkan angin ahmar saya kerana kajian belum lagi lengkap, saya menjalani ujian imbasan CT scan . Saya telah diperkenalkan dengan produk Agel UMI, tanpa memberitahu doktor, saya mengambil agel UMI ketika di wad dan sangat mengejutkan apabila selepas 2 hari mengambil UMI, kekuatan otot dan tenaga saya pada bahagian badan yang terlibat telah pulih dan kembali seperti sediakala. Doktor yang merawat sangat terkejut dengan perkembangan tersebut, beliau menasihati saya supaya mengurangkan berat badan dan tahap kolesterol saya jika tidak saya boleh mendapat semula masalah ini di masa hadapan. Saya terus mengamalkan UMI dan untuk tujuan mengurangkan berat badan, saya menggunakan FIT. Alhamdulillah, berat badan saya menurun dan tahap kolesterol saya telah normal. Saya sangat mengkagumi produk Agel dan akan terus mengamalkannya."
Hjjh Norashikin

" Saya sudah mendirikan rumahtangga selama 7 tahun, dan gagal menimang cahaya mata, malah saya tidak pernah hamil. Saya sudah mencuba kaedah rawatan kemandulan dari Hospital tetapi tidak berhasil sehingga saya dicadangkan untuk menjalani rawatan IVF. Saya memohon untuk berehat untuk sementara waktu dan tidak mengambil sebarang pil atau menjalani rawatan kesuburan. Ketika waktu berehat inilah saya mengenal Produk Agel dan mengambil EXO dan UMI. Setelah beberapa minggu mengamalkan produk Agel, tanpa disangka2 saya tidak datang haid dan pergi melakukan ujian kehamilan. Saya sangat bersyukur kerana saya telah disahkan hamil dan penantian saya selama 7 tahun nampaknya sudah berakhir. Kini kehamilan saya membesar dengan normal dan saya tidak menghadapi sebarang komplikasi kehamilan"
Dr. S. Ros

Kotak Pertanyaan Sahaja. Untuk Pengiklanan, dijemput ke shoutbox biru di bawah.


ShoutMix chat widget

Kawan-kawan yang dihargai, terima kasih diucapkan atas penyertaan anda

Maklumat Tetamu

Iklankan Perniagaan Anda.Pertanyaan Produk di shoutbox hijau di atas.


ShoutMix chat widget
 

Sihat Bersama AGEL Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery