Mengenai Pemilik Blog


Saya merupakan seorang ibu kepada 2 cahaya mata yang sihat dan pintar. Sebelum menemui AGEL, saya merupakan seorang yang setia mengambil makanan tambahan dari produk Sh***** selama hampir 15 tahun, sejak saya berusia 11 tahun lagi. Dahulu mengambil makanan tambahan dan pil vitamin adalah rutin harian saya.Walaupun menghadapai kesukaran untuk menelan belasan pil vitamin setiap hari, tetapi kerana menyedari kepentingan pengambilan makanan tambahan dan vitamin dalam kehidupoan seharian menjadikan sya seorang yang sungguh berdisiplin dalam mengambil vitamin.Malah seluruh ahli keluarga saya termasuk ibu ayah sehingga ke saudara mara terdekat turut mengambil pil vtamin berkenaan. Alhamdulillah kesihatan kami amat memuaskan.

Sehinggalah saya menemui AGEL pada tahun2008 semasa anak saya diserang pneumonia pada usia 28 hari.Dan sejak detik itu saya tidak pernah beralih kepada pil vitamin lama lagi, AGEL bukan saja terbukti membantu anak saya pulih dari pneumonia dengan izin ALLAH, tetapi juga memiliki teknologi terhebat dalam industri makanan tambahan, dengan teknologi gelceutical yang dipaten selama 10 tahun, saya hari ini mampu memiliki keselesaan hidup umpama seorang executive sedangkan saya adalah seorang surirumah sepenuh masa.Dan hari ini saya telah mula menikmati pendapatan pasif (passive income) dari perniagaan saya.

Apa yang saya lakukan hanyalah berkongsi kebaikan dan kehebatan AGEL dengan orang lain.Alhamdulillah kejayaan kecil saya hari ini terasa begitu manis diiringi kejayaan client2 saya sembuh dari penyakit mereka dengan izin ALLAH, berbantukan pngambilan makanan tambahan berkualiti tinggi dan yang paling penting, unik di dunia.
Marilah menyertai kumpulan saya yang merupakan kumpulan yang paling ramai disertai oleh wanita melayu berkerjaya seluruh Malaysia, agar kita sama-sama dapat membentuk generasi melayu Islam yang bukan sahaja sihat dan sejahtera tetapi juga memiliki kebebasa kewangan yang hakiki.

Kotak Pertanyaan Sahaja. Untuk Pengiklanan, dijemput ke shoutbox biru di bawah.


ShoutMix chat widget

Kawan-kawan yang dihargai, terima kasih diucapkan atas penyertaan anda

Maklumat Tetamu

Iklankan Perniagaan Anda.Pertanyaan Produk di shoutbox hijau di atas.


ShoutMix chat widget
 

Sihat Bersama AGEL Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery